среда, 13 мая 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені осмислити, як учні можуть самостійно спрямовувати себе у навчанні, а саме:
  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
  • перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів
У ході педради я зробив такі висновки, що диференціація не просто потрібна, а повина мати конкретну реалізацію, що може бути досягнуто завдяки методу «scaffolding». Це передбачає ретельну підготовку учителя щодо створення шаблонів, які поступово будуть відходити на задній план і учень зможе сам обирати свої варіанти. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий